loading...
دانلود بهترین ها
امیر رضا نصیری بازدید : 35 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)

 

                               .:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.
Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

داستان بازی بین شن های زمان و در قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد یعنی پس از وقایع شهر Azad پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد. اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند. سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند. مالک میگوید که اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد. شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند. با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند. شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام Razia را میبیند. Razia به او میگوید که اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش (فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند. شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد تا آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میکند. ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود، راتاش او را طلسم میکند و مالک به موجودی قدرتمند تر از راتاش تبدیل شده و دشمن شاهزاده میشود. شاهزاده هم دودل میماند که آیا باید برادر خود را بکشد یا نه …
تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است

امیر رضا نصیری بازدید : 27 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 Opera-Mini-web-browser

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Opera Mini web browser سریعترین مرورگر اینترنتی برای دستگاه های موبایل می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به لطف استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد فشرده سازی تا  ۹۰ در بارگذاری صفحات صرفه جویی کرده و مبلغ کمتری را بابت هزینه شبکه خود بپردازید . افزون بر این قابلیت های بسیار دیگری در این نرم افزار گنجانده شده است که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- شماره گیره سریع برای دسترسی به سایت های مورد علاقه تان در کم ترین زمان ممکن
- مرور صفحات با قابلیت Tab که امکان باز کردن چندین صفحه مختلف را در یک پنجره به شما می دهد .

امیر رضا نصیری بازدید : 24 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 UC-Browser-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از دانلود منیجر داخلی پایدار با سرعت بالا و امکان مدیریت کردن فایلها
- اشتراک گذاری محتوای صفحات دلخواه شما در شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- قابلیت خواندن سریع فید های RSS
- حالت شب برای مشاهده صفحات بدون آسیب رساندن به چشم ها شما
- پر کردن خودکار آدرس ها و کلمات هنگام تایپ کردن بخشی از آنها در نوار آدرس
- و …

امیر رضا نصیری بازدید : 25 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Dark-Pink

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یک تم بسیار زیبا و شیک به نام Dark Pink GO Contacts Theme را به شما کاربران عزیز داریم . این تم در واقع یکی از تم های نرم افزار GO Contact است که با نصب آن در گوشی  ، می توانید رابط کاربری دفترچه تلفن گوشی خود را سفارشی تر سازید . از قابلیت اصلی این پوسته می توان به امکان مدیریت بر روی مخاطبین ، برقراری تماس با مخاطبین و رابط کاربری بسیار شیک اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:شرابط کاربری شیک و زیبا

مدیریت کامل بر روی مخاطبین

اجرا بر روی نرم افزار Go Contact

امیر رضا نصیری بازدید : 20 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Redline Rush

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Redline Rush یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، شما باید از دست پلیس فرار کنید. پلیس نباید شما را دستگیر کند، زیرا اگر او شما را دستگیر کند، شما بازنده می شوید. می توانید ماشین های متعددی را خریداری کنید و در خیابان مسابقه دهید. دقت داشته باشید که با وجود اینکه پلیس به دنبال شما می آید، به هیچ عنوان نباید به ماشین خود ضربه بزنید. اگر ماشین شما بیش از حد آسیب ببیند، گیم آور می شوید. لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

امکان خرید ماشین های متعدد

فرار کردن از دست پلیس

هیجان بسیار بالا

امیر رضا نصیری بازدید : 28 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Prince-of-persia

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از مدت ها انتظار ، سرانجام نسخه جدید بازی Prince of Persia Shadow&Flame  منتشر شد . این بازی ، ادامه سفر های حماسی شاهزاده ایرانی کلاسیک  می باشد که امیدوار هستیم مورد رضایت شما کاربران عزیز قرار بگیرد . در میان سفرهای حماسی سرگردان ناگهان  شاهزاده ای به دنیا می آید! پس از مدت ها او بزرگ  شده  و توانایی جنگیدن پیدا می کند . او باید سوار بر کشتی خود شده و باید سعی کند گذشته خود را در آینده پیدا کند ! در این بازی باید سلاح های مختلفی را به دست آورده و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید . این بازی ، شامل ۱۴ مرحله هیجانی می باشد که باید تمام سعی خود را کرده و آن ها را پشت سر بگذارید .  گرافیک این  بازی به صورت سه بعدی عرضه شده است . لازم به ذکر است که این بازی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، چینی، کره ای، پرتغالی برزیلی، روسی، ترکی و عربی به صورت کامل پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱۴ مرحله هیجانی

گرافیک سه بعدی منحصر به فرد

ادامه داستان نسخه های قبل

امیر رضا نصیری بازدید : 23 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

Red Crow Mysteries

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Red Crow Mysteries: Legion شما توانایی این را دارید تا به جنگ میان دو نیرو پایان دهید !  کدامین یک پیروز می شود ؟ نیروی خیر یا نیروی شر؟ این را باید خودتان تعیین کنید . در این بازی شما باید به صورت مداوم به دنبال سرنخ باشید و نقاط کاملا تاریک را کشف نمایید . این کار با حل پازل های گوناگون میسر می گردد . اگر آماده ی گام برداشتن در این ماجراجویی بزرگ داشته و البته علاقه مند به سبک هیدن آبجکت هستید ، این بازی را دانلود نمایید .

ویژگی های اصلی :

گیم پلی چالشی

دارا بودن سه فصل مختلف

وجود سه حالت گوناگون

پیداکردن اشیا مخفی

امیر رضا نصیری بازدید : 22 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: Planet 51 - سیاره ۵۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: فیلم با نگاهی طنز آلود، داستان قدیمی حمله موجودات فضایی را به تصویر می کشد : ساکنان سبز رنگ و مهربان سیاره ی ۵۱ ، همیشه در وحشت از حمله ساکنان سیاره های دیگر به سرزمینشان بسر می برند. وقتی که کاپیتان چارلز بیکر CAPTAIN CHARLES "CHUCK" BAKER سفینه اش را در سیاره ۵۱ فرود می آورد، تصور نمی کند که به سیاره ای آباد و با ساکنانی سبز رنگ وارد شده است و وقتی که کاپیتان و اهالی سیاره یکدیگر را می بینند، توهم و ترس متقابل از موجودات ناشناخته اوج می گیرد و ماجراها آغاز می شوند...در این میان LEM ، جوانی که به اکتشاف در سیارات دیگر علاقمند است، به کاپیتان بیکر کمک می کند تا بتواند سیاره ۵۱ را ترک کند و ... تریلر این فیلم بسیار دیدنی است و طنز خارق العاده ای که در لحظه فرود سفینه و نخستین گامهای شکوهمندانه ی کاپیتان بیکر بر خاک Planet 51 دیده می شود، نوید فیلمی دیدنی و مفرح را می دهد ...

 

امیر رضا نصیری بازدید : 25 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه قابل حمل نرم افزار Internet download manager 6.17 Build 1 Final

دانلود معروفترین و برترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet download manager ورژن ۶٫۱۷ ویرایش ۱ فینال به همراه نسخه ی قابل حمل،Internet download manager مشهورترین و پرکاربردترین نرم افزار مدیریت دانلود است که توانسته با تکنولوژی بسیار بالای خود قدرت دانلود فایل ها را چند برابر بیشتر کند در نتیجه شما در هنگام دانلود سرعت بالاتری را خواهید داشت،اینترنت دانلود منیجر با تکنولوژی تقسیم فایل های دانلود و تکه تکه کردن آن ها با توجه با پهنای باند سرعت اینترنت کاربر تا بیشترین حد سرعت دانلود را پدید خواهد آورد و تجربه ی شیرین یک دانلود با سرعت بالا را به ارمغان خواهد آورد،از دیگر خصوصیات قابل توجه ی این نرم افزار هماهنگ بودن آن با تمام مرورگرها از جمله فایرفاکس،اپرا و گوگل کروم است.

امیر رضا نصیری بازدید : 25 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن برترین تیراندازها Alpha Team - SWAT Strike Force 1.0 در این بازی شما ماموریت دارید که گوهی از تروریست هایی که تمام شهر را تصرف کرده اند را نابود کنید تا زنده بمانید و شما می توانید از تفنگ و هلی کوپتر هایی که در اختیار دارید استفاده کنید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

بازی اکشن برترین تیراندازها Alpha Team - SWAT Strike Force ویژه اندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 14 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه ای کاربردی جهت تبدیل بازی ها و برنامه های سیمبین به جاوا

نرم افزاری بسیار جالب وکاربردی که می تواند برنامه ها و بازی های با فرمت سیمبین ( SIS ) را به فرمت جاوا ( JAR ) مبدل کند. به طوری که بتوان این نرم افزار ها را در گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب کرد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار کاربردی تبدیل فایلهای با فرمت SIS  به SISX  و JAD  می باشد.همانطور که می دانید امروزه فایلهایی که با فرمت SIS ساخته می شوند بسیار متنوع تر از فایلهایی که با فرمت JAR ساخته می شوند می باشند. بنابراین افرادی که دارای گوشی با سیستم عامل جاوا می باشند از این برنامه ها بی بهره می مانند.

امیر رضا نصیری بازدید : 16 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator Extended 2012

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow + FLT ▐

بازی Scania Truck Driving Simulator Extended یک بازی بسار زیبا  و شیبه ساز یک رانندگی واقعی با ماشین های بزرگ یا همان کامیون ها است. این بازی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در هر بخش شما می توانید بازی های مختلفی را انجام دهید. در بخش اول این بازی به شما آموزش رانندگی بایک کامیون بزرگ داده می شود. این آموزش ها بسیار حرفه ای بوده و از پارک کردن گرفته تا حفظ اصول شهروندی این قسمت از بازی  برای آموزش رانندگی و یاد گیری قوانین مختلف ایجاد شده و از حدف های آن می توان به آموزش و علاقه مند کردن افراد به رانندگی با رعایت قوانین اشاره داشت.از دیگر اهداف این بازی می توان به کمتر کردن ترافیک در جاده اشاره نموده. بخش دوم بازی مسابقه با کامیون ها می باشد که در راه ها و آب و هوا های مختلف انجام می شود.این بخش از بازی به کمک کارخانه ی اسکانیا ساخته شده و یک شبیه ساز واقعی از محیط داخلی و خارجی کامیون است.و گیمر را در یک محیط بسیار زیبا و متفاوتی قرار می دهد و به او اجازه ی یک رانندگی واقعی با کامیون را می دهد. این بازی بسیار جالب بوده و به علاقه مندان به بازی های کامیون رانی توصیه می شود. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانبان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 17 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ویرایشگر قدرتمند تصاویر با نام Pro Paint Mobile مخصوص گوشیهای جاوا

Pro Paint Mobile 2.1 نام یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و نقاشی میباشد که برای شما دوستان قرار داده ایم. برخی از قابلیتهای این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری مانند JPG,JPEG,PNG,BMP,GIF و زوم کردن تصاویر برای ادیت بهتر و تغییر اندازه تصاویر و اسکین های مختلف و اضافه کردن متن به تصاویر و بسیاری ویژگی کاربردی دیگر. این نرم افزار بر روی کلیه گوشیهایی که پلتفورم جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ویکی پدیا فارسی نسخه آفلاین Offline Wikipedia Persian

ویکی‌پدیای فارسی نام یکی از دانشنامه‌های فارسی‌زبان در اینترنت است. ویکی‌پدیای فارسی یکی از نسخه‌های ویکی‌پدیا، از پروژه‌های بنیاد ویکی‌مدیا است. ویکی‌پدیا پروژهٔ بزرگی است که هدف آن ساخت دانشنامه‌هایی با محتوای آزاد با مشارکت همگان و به همهٔ زبان‌های ممکن است. نسخه ی آفلاین ویکی‌پدیای فارسی شما را قادر می‌سازد که ویکی‌پدیا را در دستانتان گرفته و هر کجا که دوست داشتید با آن بروید! در کشتی، در زندان، در وسط بیابان یا هر جای دیگر، این نسخه به شما هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را خواهد داد. دیگر به اینترنت نیازی نخواهید داشت و می‌تواند همه چیز را در کامپیوتر یا فلش مموری یا DVD خود داشته باشید. از این نسخه بیشتر در مدارس، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، که به دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد، استفاده می‌شود. سرعت این نسخه از اینترنت بسیار بیشتر است و توسط بسیاری از موسسات جهت صرفه‌جویی در وقت و پهنای باند استفاده می‌شود، اما خیلی از افراد از نسخه ی آفلاین ویکی‌پدیا برای اهداف شخصی خود (مانند دوری از سانسور) استفاده می‌کنند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 19 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ارسال و دریافت ایمیل در موبایل با SmartMail مخصوص گوشیهای جاوا

SmartMail 2.1 نام نسخه جدید نرم افزاری بسیار کاربردی و پرطرفدار میباشد که بوسیله آن میتوانید از طریق گوشی موبایل خود ایمیل دریافت و ارسال نمایید. از قابلیت های نرم افزار میتوان به : پشتیبانی از اکانت های Yahoo,Gmail,Hotmail,AOL و نمایش کامل پوشه های Inbox,Draft,Send و امکان استفاده از چندین اکانت و امکان تایید ارسال ایمیل فرستاده شده و ارسال و دریافت عکس از طریق ایمیل و … اشاره کرد. برای استفاده از برنامه هنگام اولین ورود باید یک یوزر برای خود بسازید که بسیار ساده میباشد سپس ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید. این نرم افزار بر روی گوشیهایی که قابلیت اجرای برنامه های نوشته شده به زبان جاوا را دارا میباشند قابل نصب است. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و جذاب Sherlock Holmes برای گوشی های جاوا

مطمئنن بازی در نقش یک کاراگاه جذبیت خاص خود را دارد اللخصوص وقتی او یک کاراگاه معروف و کارکشته مثل شرلوک هلمز به انگلیسی Sherlock Holmes  باشد. داستان های شرلوک هلمز که طرفداران بیشماری دارد. امسال یعنی 2012 نسخه ی جدید این بازی مهیج برای کنسول های مختلف منتشر شد که با موفقیت خوبی رو به رو شد. از این رو ما بر این بر این شدیم تا نسخه ی موبایل این بازی را که چندی پیش برای گوشی های آندرویدی آماده نموده بودیم این بار برای گوشی های جاوا با رزولیشن های مخلتف نیز آماده سازیم. این بازی از مراحل بسیار و زیبایی برخوردار است. امیدواریم از بازی لذت برده باشید.

امیر رضا نصیری بازدید : 9 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

.:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.

:: به همراه خرید پستی ::

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

امیر رضا نصیری بازدید : 8 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

طعم ریسینگ و هیجان در جاوا GT Racing 2 The Real Car Experience 1.0.3

Gameloft نامی آشناست که کمتر گیمری را میتوان یافت که نام این غول بازی سازی را نشناسد!! این بار ما با یک بازی غافلگیر کننده که ساخته این غول بازی سازی میباشد همراه شما هستیم. GT Racing 2 The Real Car عنوان بازی است که در این پست به آن میپردازیم. بله جی تی ریسینگ یک بازی آشنا و محبوب که چندی پیش و نسخه ی اول این بازی که از همین شرکت و برای همین پلتفروم یعنی جاوا عرضه شده بود توانست گرد و غباری به پا کند که تمام گیم دوستان را به وجد آورد!! حالا نسخه ی دوم این بازی محشر انتشار یافته تا بار دیگر گیمر ها را مجذوب خود کند. امید واریم از این بازی فوق العاده نهایت لذت و سرگرمی را ببرید.

امیر رضا نصیری بازدید : 12 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

امیر رضا نصیری بازدید : 14 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: برای اولین بار در ایران *** تقدیم به تمام ایرانیان ::.

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.
هر محصول انتشاری سه خصوصیت اصلی زیر است:
- DVD قابل استفاده با تلویزیون و هم کامپیوتر است. DVD هسته اصلی دروس است.
- یک audio CD (سی دی صوتی) شامل رو نو یسی (متون گفتاری) کلیه داستانهای تصویری موجود DVD به همراه موارد بسیار جالب و جدید جهت مطالعه عمیق و مرور موارد آموزشی.
- یک کتاب آموزشی شامل تمام متون گفتاری ویدئو ها، ترجمه آنها، تمرینات و یک بخش ویژه لغات جدید می باشد.

امیر رضا نصیری بازدید : 24 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید : در رقابت های مشت زنی شرکت کنید و با قهرمان های بسیاری رو به رو شوید و برای آنها چالش بوجود بیاورید و آنها را شکست بدهید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی کارتونی و زیبا برای اندروید طراحی شده است.


سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 18 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

بازی هیجان آور Angry Gran Run - Running Game یکی از بازی های پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما قادر به انجام هر کاری هستید. می توانید بخورید و بپرید و ... . در راه به موانعی برخورد خواهید کرد. شما باید هنگام دویدن سکه های طلا را جمع آوری کرده تا بتوانید امتیاز کسب کنید. پس از جمع آوری سکه قادر به خریدن اشیاء خواهید بود

بازی هیجان آور اندروید Angry Gran Run - Running Game

امیر رضا نصیری بازدید : 40 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

F-Sim Space Shuttle

- شاتل فضایی اف یک بازی شبیه ساز از پرواز واقعی است. در این بازی جذاب شما هدایت یک شاتل را برعهده دارید. در این بازی شما با رویکردهای شاتل, فرود و جزئیات هدایت آن آشنا می شوید. در این گیم به ماموریت های مختلفی فرستاده می شوید که با موفقیت در هر ماموریت تجربه و مدال افتخار کسب می نمائید. شما هم اکنون می توانید این بازی هیجان انگیز را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمائید.

دانلود بازی شاتل فضایی F-Sim Space Shuttle مخصوص گوشی های آندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 17 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندرویدی RD3 - Groovebox v1.7.0 ساخت موزیک که برای آن دسته از کاربرانی که کاره موزیک انجام می دهند بسیار مفید است با این نرم افزار در گوشی های 7 اینچ به بالا به سادگی می توانید با انواع فیلتر های صدا و شیارها می توانید آهنگ بسازید و از میدی کیبرد این برنامه برای ایجاد موسیقی مورد علاقه خود آهنگ بنوازید .
دانلود نرم افزار ساخت موزیک RD3 - Groovebox  نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 7 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Windows Blue 8 HD Lockscreen v4 اندورید برای قفل کردن صفحه نمایش گوشی که داری تصاویر و بسیار زیبا می باشد و همچنین شما می توانید تصاویر دلخواه خود را به آن اضافه کنید و یا از تم مورد نظر خود استفاده کنید.

ویژگی ها:
انتخاب تصویر دلخواه از گالری
هشدار پیام برای تماس های از دست رفته
پشتیبانی از اطلاعات مربوط به ساعت زنگ دار
گزینه ای برای سوئیچ بین فرمت 24/12 ساعت


دانلود نرم افزار قفل صفحه Windows Blue 8 HD Lockscreen نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 22 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1 شبیه ساز اسلحه برای گوشی های اندروید که گوشی موبایل شما به سلاح های مختلفی تبدیل می شود و شما می توانید با در دست گرفتن گوشی خود شبیه سازی یک اسلحه را داشته باشید و با آن شلیک کنید و با هر سلاحی که می خواهید با قرار دان انگشت خود بر بروی ماشه و شیار ها شلیک کنید .

دانلود بازی تیر اندازی Weaphones: Firearms Simulator شبیه ساز سلاح نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 24 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
اکثر گوشی های اندروید با این مشکل مواجه هستند که نمیتوانند نرم افزارها و بازیهای نصب شده بر روی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهند.
نرم افزار App2SD - Save phone storage این مشکل را بر طرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی نرم افزار و بازیهای نصب شده بر روی مموری داخلی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهید.

انتقال نرم افزار و بازی بر روی مموری خارجی App2SD - Save phone storage
امیر رضا نصیری بازدید : 36 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

امیر رضا نصیری بازدید : 8 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
پایان انچه که برای شما آغاز شده است. در مبارزه مدرن نسخه دوم شما باید در تکمیل کردن ماموریت خود در سرقت یکی از اثرهای ادبی و هنری بازی را جلو ببرید.مبارزه در جبهه های گوناگون دنیا از جمله : خاورمیانه,اروپا,آمریکا با استفاده از تجهیزات فوق مدرن که تجریه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.قابلیت دو نفره وچند نفره از دیگر امکانات این بازی اکشن است.شما اگر از گوشی های دارای سیستم عامل آندروید استفاده می کنید حتما این بازی نظر شما را به خود جلب میکند. ومی توانید برای مشاهده تصاویر محیط و ویئوی دموی  بازی و لینک دانلود و مشخصات نصب و آموزش نصب با ادامه مطلب همراه شوید.بازی Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0 بصورت کرک شده و تست شده می باشد پس با خیالی راحت از دانلود لذت ببرید.

تجربه بازی اکشن اچ دی در آندروید Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0

امیر رضا نصیری بازدید : 13 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
مافيا 2 نسخه جديد بازي محبوب Mafia مي باشد كه براي گوشي هاي داراي پلتفرم جاوا در سايت يك موبايل براي دانلود قرار داده شده است.رزولشن هاي اين بازي 240x320 و 176x220 و 360x640 مي باشد.

بازي مافيا 2

امیر رضا نصیری بازدید : 12 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
12 بازی جاوا در یک مجموعه برای پرکردن اوقات فراغت شما که رزوشن این بازی ها 320 در 240 می باشد.این بازی ها در سبک های گوناگونی مانند اکشن,ماجراجوبی,استراتژیک,ورزشی و.... می باشد که برروی گوشی های دارای پلتفرم جاوا قابل نصب می باشند.
دانلود 12 بازی جاوا در یک مجموعه اختصاصی با رزولشن 240x320

امیر رضا نصیری بازدید : 17 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبا سرگرم کننده و اعتیاد اور برای سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان 3 و ویندوز موبایل شما در این بازی هدایت گر شعله ای اتیش هستید ودر در بیش از صد مرحله باید به طناب ها اتیش  بیندازید و ان را طوری هدایت کنید که در تمام طول مسیر روشن بماند و همینطور میتوانید این بازی را با سنسور های حرکتی گوشی انجام دهید و تعدادی از عکس های این بازی را برای دیدن مراحل زیبا ان در ادامه مطلب قرار داده ایم که میتوانید این بازی استثنایی را از سایت خودتان یک موبایل دانلود کنید ولذت ببرید
این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 به بالا , اندروید نسخه 1.6 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان 3 مانند مدل هایNokia X7 | Nokia X10 | Nokia N9 | Nokia N87 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6 | Nokia C7 | Nokia C6-01
در گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 پس از نصب بازی گوشی خود را یك بار خاموش و روشن كنيد.


طناب ها را اتیش بزنید دانلود بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور برای سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان 3 و ویندوز موبایل Burn the Rope

امیر رضا نصیری بازدید : 10 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
بازی زیبا سرگرم کننده و اعتیاد اور برای سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان 3 و ویندوز موبایل شما در این بازی هدایت گر شعله ای اتیش هستید ودر در بیش از صد مرحله باید به طناب ها اتیش  بیندازید و ان را طوری هدایت کنید که در تمام طول مسیر روشن بماند و همینطور میتوانید این بازی را با سنسور های حرکتی گوشی انجام دهید و تعدادی از عکس های این بازی را برای دیدن مراحل زیبا ان در ادامه مطلب قرار داده ایم که میتوانید این بازی استثنایی را از سایت خودتان یک موبایل دانلود کنید ولذت ببرید
این بازی قابل اجرا برروی گوشی های  دارای سیستم عامل ویندوز موبایل 7 به بالا , اندروید نسخه 1.6 به بالا , آيفون و آيپاد و آيپد IOS 3.0 به بالا , سیمبیان 3 مانند مدل هایNokia X7 | Nokia X10 | Nokia N9 | Nokia N87 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6 | Nokia C7 | Nokia C6-01
در گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 پس از نصب بازی گوشی خود را یك بار خاموش و روشن كنيد.


طناب ها را اتیش بزنید دانلود بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور برای سیستم عامل های آندروید , ای او اس (آيفون و آيپاد و آيپد) , سیمبیان 3 و ویندوز موبایل Burn the Rope

امیر رضا نصیری بازدید : 10 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تبادل نظر پرنیان Soul Calibur 2 بازی رزمی.که نبرد برای بدست آوردن شمشیر جادویی است شما برای پیدا کردن شمشیر قبل از دیگران و اجازه ندادن به آنها برای به دست گرفتن قدرت به مبارزه می پردازید.این بازی در رزولوشن صحفه نمایش: 176x208، 240X320، 320x240، 360x640 ساخته شده است.

Soul Calibur 2 -  بازی جدید جاوا تبادل نظر پرنیان

امیر رضا نصیری بازدید : 15 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی جذاب و هیجانی مشت آهنین  Fist Of Steel در دو نسخه پلتفرم جاوا و نسخه اندروید در دسترس شماست. روز قیامت شده است, دنیا را هرج و مرج فرا گرفته است. خیابان های شهر شلوغ, کثیف و بوی مرگ تمام شهر را گرفته است. مشت آهنین تنها کسی است که می تواند آرامش را به شهر بازگرداند. شما به مشت آهنین کمک می کنید تا با رهبران خلفکار به مبارزه بپردازد و پیروز شود. در نظر داشته باشید که نسخه جاوا بازی مناسب با رزولوشن های ( 240x320, 320x240, 240x400, 360x640, 128x128, 128x160, 176x208 ) می باشد.

دانلود بازی مشت آهنین  Fist Of Steel نسخه پلتفرم جاوا و نسخه اندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 10 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سه بعدی ضد تروریسم آنلاین 3D ContrTerrorism 3 Online پلتفرم جاوا در دسترس شماست. این بازی توسط شرکت مامولک در ژانر بازی های, ماجراجویی, اکشن, آنلاین و بلوتوثی ارائه شده است. اشتباات و اختلافات سیاسی منجر به اختشاش در شهر شده است. شما آخرین امید سرویس های امنیتی دولت هستید. پس ماشه سلاح خود را بکشید و خود را برای نابودی دشمن تجهیز کنید.


دانلود بازی سه بعدی ضد تروریسم آنلاین 3D ContrTerrorism 3 Online پلتفرم جاوا

ویژگی های بازی:

•  تیرانداز 3D اول شخص؛
• گرافیک 3D بر روی هر گوشی؛
• توانایی تکمیل بازی از طریق بلوتوث (dedmatch-Deathmatch)؛
• پیاده سازی فن آوری؛
• پوشش از محل، سایه، نیم سایه، فلش؛
•سطوح بازی به صورت 3D
• دانلود نقشه های و سطح جدید از فروشگاه های آنلاین؛
• ماموریت نجات گروگان و تخلیه، ساختمان معدن؛
• 11 نوع اسلحه (از جمله نارنجک ).

امیر رضا نصیری بازدید : 18 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی جدید پلتفرم جاوا - این بازی در سبک بازی های پازلی معروف ( عشق پاندا,یک نینجا, بامبو, عشق اسلحه و انفجارها ) می باشد. داستان واقعی در مورد یک پاندا با گرافیک عالی و جلوه های صوتی زیبا است. در این گیم با شلیک به توپ های همرنگ باعث آزادی آنها می شوید. بازی در 30 سطح هیجان انگیز فراموش نشدنی و رزولوشن 360x640 در دسترس شماست.

دانلود بازی جدید و پازلی Juminja پلتفرم جاوا

امیر رضا نصیری بازدید : 9 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
بازی جدید مسابقات رالی Championship Rally 2012 یک بازی مهیج برای گوشی های پلتفرم جاوا می باشد که شما به مسابقه با اتومبیل های دیگر می پردازید. در این گیم شما توانایی ارتقا ماشین خود را دارید بطوری که می تونانید خودرو خود را به سیستم توربو مجهز نمایید.

ویژگی ها:
- بازی در حالت های مختلف از جمله مسابقه سریع، اقدام جام جهانی .
- گاراژ اتومبیل، که در آن شما می توانید ویژگی های خودرو خود را تغییر دهید.
- آهنگ های ویژه برای مکان های مختلف.
- مدال و دستاورد های مختلف در بازی ها.
- گرافیک خوب، صدا و گیم پلی عالی


http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e25/Championship%20Rally%202012_www.yekmobile.com.jpg

امیر رضا نصیری بازدید : 237 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی با بیش از 4 میلیون دانلود برای کاربران گوشی آیفون و یکی از بازی های موفق در سال 2009 بازی سازان را بر آن کرد تا برای گوشی های دیگر نیز بازی را سازگار کنند. بازی زیبای Parachute Panic وحشت چتر نجات یکی از بازی های محبوب آیفون محسوب می شود که با لمس صفحه موبایل میلیون های آدم چتر بازی را تجربه کرده این و اکنون نوبت شماست که این بازی را امتحان کنید.
شما در این بازی جاوا می بایست چتر بازهایی که از هواپیما فرود می آیند به سمت کشتی که روی دریا شناور است بکشید تا درون آب نیافتاده و غرق نشوند. هر چتربازی که شما نجات می دهید به امتیاز شما خواهد افزود. وب سایت فری دانلود رایگان نرم افزار بازی موبایل زیبای Parachute Panic را با فرمت جاوا برای موبایل با صفحه نمایش های 128x128, 128x160, 176x204, 176x208, 176x220, 230x300, 240x320, 240x400, 240x432, 320x240, 360x640, 480x800 تهیه دیده است.

Parachute Panic Java Mobile Game - بازی جاوا موبایل وحشت چتر نجات

امیر رضا نصیری بازدید : 23 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Yahoo! Go 3 برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا

نرم افزار Yahoo! Go 3 سایت Yahoo را در گوشی موبایل شما آماده استفاده می کند. این نرم افزار که توسط شرکت Yahoo ساخته شده است، جاوا می باشد و بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجراست. این نرم افزار امکاناتی از قبیل ایمیل، ۳۶۰، اخبار و… را در اختیار کاربران قرار می دهد شما می توانید این نرم فزار کاربردی را از سایت جاوا دانلود در یافت کنید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی اندروید

    بازی جاوا

    بازی سیمبین

    نرم افزار pc

    نرم افزار اندروید

    نرم افزار جاوا

    نرم افزار سیمبین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 4,292
  • کدهای اختصاصی

    پیچک



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    دریافت کد آمارگیر سایت