loading...
دانلود بهترین ها
امیر رضا نصیری بازدید : 24 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید : در رقابت های مشت زنی شرکت کنید و با قهرمان های بسیاری رو به رو شوید و برای آنها چالش بوجود بیاورید و آنها را شکست بدهید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی کارتونی و زیبا برای اندروید طراحی شده است.


سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 18 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

بازی هیجان آور Angry Gran Run - Running Game یکی از بازی های پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما قادر به انجام هر کاری هستید. می توانید بخورید و بپرید و ... . در راه به موانعی برخورد خواهید کرد. شما باید هنگام دویدن سکه های طلا را جمع آوری کرده تا بتوانید امتیاز کسب کنید. پس از جمع آوری سکه قادر به خریدن اشیاء خواهید بود

بازی هیجان آور اندروید Angry Gran Run - Running Game

امیر رضا نصیری بازدید : 41 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

F-Sim Space Shuttle

- شاتل فضایی اف یک بازی شبیه ساز از پرواز واقعی است. در این بازی جذاب شما هدایت یک شاتل را برعهده دارید. در این بازی شما با رویکردهای شاتل, فرود و جزئیات هدایت آن آشنا می شوید. در این گیم به ماموریت های مختلفی فرستاده می شوید که با موفقیت در هر ماموریت تجربه و مدال افتخار کسب می نمائید. شما هم اکنون می توانید این بازی هیجان انگیز را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمائید.

دانلود بازی شاتل فضایی F-Sim Space Shuttle مخصوص گوشی های آندروید

امیر رضا نصیری بازدید : 17 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اندرویدی RD3 - Groovebox v1.7.0 ساخت موزیک که برای آن دسته از کاربرانی که کاره موزیک انجام می دهند بسیار مفید است با این نرم افزار در گوشی های 7 اینچ به بالا به سادگی می توانید با انواع فیلتر های صدا و شیارها می توانید آهنگ بسازید و از میدی کیبرد این برنامه برای ایجاد موسیقی مورد علاقه خود آهنگ بنوازید .
دانلود نرم افزار ساخت موزیک RD3 - Groovebox  نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 7 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Windows Blue 8 HD Lockscreen v4 اندورید برای قفل کردن صفحه نمایش گوشی که داری تصاویر و بسیار زیبا می باشد و همچنین شما می توانید تصاویر دلخواه خود را به آن اضافه کنید و یا از تم مورد نظر خود استفاده کنید.

ویژگی ها:
انتخاب تصویر دلخواه از گالری
هشدار پیام برای تماس های از دست رفته
پشتیبانی از اطلاعات مربوط به ساعت زنگ دار
گزینه ای برای سوئیچ بین فرمت 24/12 ساعت


دانلود نرم افزار قفل صفحه Windows Blue 8 HD Lockscreen نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 22 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Weaphones: Firearms Simulator v2.0.1 شبیه ساز اسلحه برای گوشی های اندروید که گوشی موبایل شما به سلاح های مختلفی تبدیل می شود و شما می توانید با در دست گرفتن گوشی خود شبیه سازی یک اسلحه را داشته باشید و با آن شلیک کنید و با هر سلاحی که می خواهید با قرار دان انگشت خود بر بروی ماشه و شیار ها شلیک کنید .

دانلود بازی تیر اندازی Weaphones: Firearms Simulator شبیه ساز سلاح نسخه اندروید
امیر رضا نصیری بازدید : 24 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
اکثر گوشی های اندروید با این مشکل مواجه هستند که نمیتوانند نرم افزارها و بازیهای نصب شده بر روی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهند.
نرم افزار App2SD - Save phone storage این مشکل را بر طرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی نرم افزار و بازیهای نصب شده بر روی مموری داخلی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهید.

انتقال نرم افزار و بازی بر روی مموری خارجی App2SD - Save phone storage
امیر رضا نصیری بازدید : 36 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

امیر رضا نصیری بازدید : 8 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
پایان انچه که برای شما آغاز شده است. در مبارزه مدرن نسخه دوم شما باید در تکمیل کردن ماموریت خود در سرقت یکی از اثرهای ادبی و هنری بازی را جلو ببرید.مبارزه در جبهه های گوناگون دنیا از جمله : خاورمیانه,اروپا,آمریکا با استفاده از تجهیزات فوق مدرن که تجریه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.قابلیت دو نفره وچند نفره از دیگر امکانات این بازی اکشن است.شما اگر از گوشی های دارای سیستم عامل آندروید استفاده می کنید حتما این بازی نظر شما را به خود جلب میکند. ومی توانید برای مشاهده تصاویر محیط و ویئوی دموی  بازی و لینک دانلود و مشخصات نصب و آموزش نصب با ادامه مطلب همراه شوید.بازی Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0 بصورت کرک شده و تست شده می باشد پس با خیالی راحت از دانلود لذت ببرید.

تجربه بازی اکشن اچ دی در آندروید Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0

امیر رضا نصیری بازدید : 13 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
مافيا 2 نسخه جديد بازي محبوب Mafia مي باشد كه براي گوشي هاي داراي پلتفرم جاوا در سايت يك موبايل براي دانلود قرار داده شده است.رزولشن هاي اين بازي 240x320 و 176x220 و 360x640 مي باشد.

بازي مافيا 2

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی اندروید

    بازی جاوا

    بازی سیمبین

    نرم افزار pc

    نرم افزار اندروید

    نرم افزار جاوا

    نرم افزار سیمبین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 4,300
  • کدهای اختصاصی

    پیچک



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    دریافت کد آمارگیر سایت