loading...
دانلود بهترین ها

امیر رضا نصیری بازدید : 14 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

برنامه ای کاربردی جهت تبدیل بازی ها و برنامه های سیمبین به جاوا

نرم افزاری بسیار جالب وکاربردی که می تواند برنامه ها و بازی های با فرمت سیمبین ( SIS ) را به فرمت جاوا ( JAR ) مبدل کند. به طوری که بتوان این نرم افزار ها را در گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب کرد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار کاربردی تبدیل فایلهای با فرمت SIS  به SISX  و JAD  می باشد.همانطور که می دانید امروزه فایلهایی که با فرمت SIS ساخته می شوند بسیار متنوع تر از فایلهایی که با فرمت JAR ساخته می شوند می باشند. بنابراین افرادی که دارای گوشی با سیستم عامل جاوا می باشند از این برنامه ها بی بهره می مانند.

امیر رضا نصیری بازدید : 16 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator Extended 2012

 ▐نسخه سالم و معتبر  + کرک Skidrow + FLT ▐

بازی Scania Truck Driving Simulator Extended یک بازی بسار زیبا  و شیبه ساز یک رانندگی واقعی با ماشین های بزرگ یا همان کامیون ها است. این بازی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در هر بخش شما می توانید بازی های مختلفی را انجام دهید. در بخش اول این بازی به شما آموزش رانندگی بایک کامیون بزرگ داده می شود. این آموزش ها بسیار حرفه ای بوده و از پارک کردن گرفته تا حفظ اصول شهروندی این قسمت از بازی  برای آموزش رانندگی و یاد گیری قوانین مختلف ایجاد شده و از حدف های آن می توان به آموزش و علاقه مند کردن افراد به رانندگی با رعایت قوانین اشاره داشت.از دیگر اهداف این بازی می توان به کمتر کردن ترافیک در جاده اشاره نموده. بخش دوم بازی مسابقه با کامیون ها می باشد که در راه ها و آب و هوا های مختلف انجام می شود.این بخش از بازی به کمک کارخانه ی اسکانیا ساخته شده و یک شبیه ساز واقعی از محیط داخلی و خارجی کامیون است.و گیمر را در یک محیط بسیار زیبا و متفاوتی قرار می دهد و به او اجازه ی یک رانندگی واقعی با کامیون را می دهد. این بازی بسیار جالب بوده و به علاقه مندان به بازی های کامیون رانی توصیه می شود. شما می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانبان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 17 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ویرایشگر قدرتمند تصاویر با نام Pro Paint Mobile مخصوص گوشیهای جاوا

Pro Paint Mobile 2.1 نام یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش تصاویر و نقاشی میباشد که برای شما دوستان قرار داده ایم. برخی از قابلیتهای این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری مانند JPG,JPEG,PNG,BMP,GIF و زوم کردن تصاویر برای ادیت بهتر و تغییر اندازه تصاویر و اسکین های مختلف و اضافه کردن متن به تصاویر و بسیاری ویژگی کاربردی دیگر. این نرم افزار بر روی کلیه گوشیهایی که پلتفورم جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب میباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ویکی پدیا فارسی نسخه آفلاین Offline Wikipedia Persian

ویکی‌پدیای فارسی نام یکی از دانشنامه‌های فارسی‌زبان در اینترنت است. ویکی‌پدیای فارسی یکی از نسخه‌های ویکی‌پدیا، از پروژه‌های بنیاد ویکی‌مدیا است. ویکی‌پدیا پروژهٔ بزرگی است که هدف آن ساخت دانشنامه‌هایی با محتوای آزاد با مشارکت همگان و به همهٔ زبان‌های ممکن است. نسخه ی آفلاین ویکی‌پدیای فارسی شما را قادر می‌سازد که ویکی‌پدیا را در دستانتان گرفته و هر کجا که دوست داشتید با آن بروید! در کشتی، در زندان، در وسط بیابان یا هر جای دیگر، این نسخه به شما هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را خواهد داد. دیگر به اینترنت نیازی نخواهید داشت و می‌تواند همه چیز را در کامپیوتر یا فلش مموری یا DVD خود داشته باشید. از این نسخه بیشتر در مدارس، دانشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، که به دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد، استفاده می‌شود. سرعت این نسخه از اینترنت بسیار بیشتر است و توسط بسیاری از موسسات جهت صرفه‌جویی در وقت و پهنای باند استفاده می‌شود، اما خیلی از افراد از نسخه ی آفلاین ویکی‌پدیا برای اهداف شخصی خود (مانند دوری از سانسور) استفاده می‌کنند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 19 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

ارسال و دریافت ایمیل در موبایل با SmartMail مخصوص گوشیهای جاوا

SmartMail 2.1 نام نسخه جدید نرم افزاری بسیار کاربردی و پرطرفدار میباشد که بوسیله آن میتوانید از طریق گوشی موبایل خود ایمیل دریافت و ارسال نمایید. از قابلیت های نرم افزار میتوان به : پشتیبانی از اکانت های Yahoo,Gmail,Hotmail,AOL و نمایش کامل پوشه های Inbox,Draft,Send و امکان استفاده از چندین اکانت و امکان تایید ارسال ایمیل فرستاده شده و ارسال و دریافت عکس از طریق ایمیل و … اشاره کرد. برای استفاده از برنامه هنگام اولین ورود باید یک یوزر برای خود بسازید که بسیار ساده میباشد سپس ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید. این نرم افزار بر روی گوشیهایی که قابلیت اجرای برنامه های نوشته شده به زبان جاوا را دارا میباشند قابل نصب است. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فکری و جذاب Sherlock Holmes برای گوشی های جاوا

مطمئنن بازی در نقش یک کاراگاه جذبیت خاص خود را دارد اللخصوص وقتی او یک کاراگاه معروف و کارکشته مثل شرلوک هلمز به انگلیسی Sherlock Holmes  باشد. داستان های شرلوک هلمز که طرفداران بیشماری دارد. امسال یعنی 2012 نسخه ی جدید این بازی مهیج برای کنسول های مختلف منتشر شد که با موفقیت خوبی رو به رو شد. از این رو ما بر این بر این شدیم تا نسخه ی موبایل این بازی را که چندی پیش برای گوشی های آندرویدی آماده نموده بودیم این بار برای گوشی های جاوا با رزولیشن های مخلتف نیز آماده سازیم. این بازی از مراحل بسیار و زیبایی برخوردار است. امیدواریم از بازی لذت برده باشید.

امیر رضا نصیری بازدید : 9 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

.:: نسخه SKIDROW اضافه شد ::.

:: به همراه خرید پستی ::

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

امیر رضا نصیری بازدید : 9 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

طعم ریسینگ و هیجان در جاوا GT Racing 2 The Real Car Experience 1.0.3

Gameloft نامی آشناست که کمتر گیمری را میتوان یافت که نام این غول بازی سازی را نشناسد!! این بار ما با یک بازی غافلگیر کننده که ساخته این غول بازی سازی میباشد همراه شما هستیم. GT Racing 2 The Real Car عنوان بازی است که در این پست به آن میپردازیم. بله جی تی ریسینگ یک بازی آشنا و محبوب که چندی پیش و نسخه ی اول این بازی که از همین شرکت و برای همین پلتفروم یعنی جاوا عرضه شده بود توانست گرد و غباری به پا کند که تمام گیم دوستان را به وجد آورد!! حالا نسخه ی دوم این بازی محشر انتشار یافته تا بار دیگر گیمر ها را مجذوب خود کند. امید واریم از این بازی فوق العاده نهایت لذت و سرگرمی را ببرید.

امیر رضا نصیری بازدید : 12 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

امیر رضا نصیری بازدید : 14 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان مجموعه عظیم آموزش زبان انگلیسی English Today

.:: برای اولین بار در ایران *** تقدیم به تمام ایرانیان ::.

.:: نسخه فشرده شده و کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی در 5 دی وی دی فقط با حجم 17 گیگابایت به همراه زیر نویس انگلیسی کاملا هماهنگ ::.

انگیسی امروز یک محصول نو و ابتکاری جهت یادگیری زبان انگلیسی است و به نحوی طراحی شده که امکان استفاده از حداکثر مزایای فرمت DVD، را فراهم می کند و بر اساس نیازهای مشتریان هدف، طراحی شده است.
این محصول تنها یک فرم پیشرفته تر از ویدئو کاست و سی دی رام ها نیست بلکه یک محصول کاملا جدید است. یک نگرش و روش کاملا نوین را ارائه داده است: به جای درسهای تصویری معمولی، یک معلم دانشجو ها را از طریق روایت سری داستان ها در شرایط کمدی راهنمایی می کند.
همچنین یک سری تمرینات تعاملی وجود دارد که از طریق آن شخص می تواند آنچه را که یاد گرفته تمرین نماید. همه این امکانات در یک محصول مولتی مدیا (چند رسانه ای) و با صرفه اقتصادی.
هر محصول انتشاری سه خصوصیت اصلی زیر است:
- DVD قابل استفاده با تلویزیون و هم کامپیوتر است. DVD هسته اصلی دروس است.
- یک audio CD (سی دی صوتی) شامل رو نو یسی (متون گفتاری) کلیه داستانهای تصویری موجود DVD به همراه موارد بسیار جالب و جدید جهت مطالعه عمیق و مرور موارد آموزشی.
- یک کتاب آموزشی شامل تمام متون گفتاری ویدئو ها، ترجمه آنها، تمرینات و یک بخش ویژه لغات جدید می باشد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی اندروید

    بازی جاوا

    بازی سیمبین

    نرم افزار pc

    نرم افزار اندروید

    نرم افزار جاوا

    نرم افزار سیمبین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 4,314
  • کدهای اختصاصی

    پیچک



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    دریافت کد آمارگیر سایت