loading...
دانلود بهترین ها
امیر رضا نصیری بازدید : 27 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Forever Lost

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Forever Lost: Episode 2 HD  یک بازی فکری و هیجانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی، ادامه ماجرای نسخه قبل است که به شما پیشنهاد می کنیم اگر نسخه قبل این بازی را دریافت نکرده اید، حتما نسخه دوم آن را دریافت کنید. اکنون به شما تبریک می گوییم! سرانجام موفق به فرار از آن شدید. اما کمی با خود فکر کرده اید که آن چه چیزی بود؟ چه کسی آن را ساخته بود و چه کسی شما را در آن قرار داده بود؟ اکنون این مسائل مهم نیست و شما باید به راه رفتن ادامه دهید. شما باید مسائل مربوط به پشت سرتان را کشف کنید. لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت HD می باشد

ویژگی های اصلی:

بازی ماجراجویی و هیجانی

استفاده از راهنمای کامل

قالیت ذخیره خودکار

موسیقی متن اصلی

گرافیک HD

 

امیر رضا نصیری بازدید : 8 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Redline Rush

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Redline Rush یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. در این بازی، شما باید از دست پلیس فرار کنید. پلیس نباید شما را دستگیر کند، زیرا اگر او شما را دستگیر کند، شما بازنده می شوید. می توانید ماشین های متعددی را خریداری کنید و در خیابان مسابقه دهید. دقت داشته باشید که با وجود اینکه پلیس به دنبال شما می آید، به هیچ عنوان نباید به ماشین خود ضربه بزنید. اگر ماشین شما بیش از حد آسیب ببیند، گیم آور می شوید. لازم به ذکر است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است

ویژگی های اصلی:

امکان خرید ماشین های متعدد

فرار کردن از دست پلیس

هیجان بسیار بالا

امیر رضا نصیری بازدید : 23 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

Gangstar City

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Gangstar City یک بازی اکشن و زیبا برای سیستم عامل اندروید می باشد. تولید کننده این بازی, شرکت Gamrloft است! برادر شما ربوده شده است و افراد متعددی سعی دارند تا جلوی شما را برای نجات او بگیرند. آن ها قصد دارند تا شما را به قتل برساند و اجازه ندهند تا به او دسترسی پیدا کنید. شما باید دوستان گانگستر خود را جمع کنید و یک اتحاد تشکیل دهید. پس از جمع شدن دوستان, باید به جنگ با دشمنان خود که در آن سوی شهر هستند بروید. در واقع باید یک نوع شورش شهری برپا کنید. شما می توانید از مغازه ها دزدی کرده و اسلحه بخرید. دقت داشته باشید که همه چیز برای نجات برادرتان محیا است!

امیر رضا نصیری بازدید : 15 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دائره المعارف بی نظیر britannica نسخه سال 2012
کاملترین، جامع ترین و پرفروش ترین نرم افزار دائره المعارفجهان

(بخش ویژه وطن دانلود )

 

در این بخش، وطن دانلود قصد دارد تا بی نظیر ترین دائره المعارف جهان را به شما معرفی کند. اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.

به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه 2012 این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.

نرم افزار هوشمند این دیکشنری با قابلیت های زیادی که در اختیار شما می گذارد، علاوه بر دائره المعارف، امکان استفاده از مجموعه ای از دیشکنری ها را به شما می دهد. تاریخ شمار دارد و به عنوان یک سرگرمی، اتفاقات مهم روزانه را بررسی می کند. همچنین بخش آزمون دارد تا بتوانید به طور آموزشی نیز از اطلاعات آن بهره ببرید.

این مجموعه نرم افزاری دارای نصب بسیار ساده است و محیط کاربری آن به قدری ساده است که نیاز به هیچ مهارت خاصی برای بهره گیری از مطالب آن نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود این مجموعه تکرار نشدنی را بیابید. امیدواریم که مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و محققین قرار گیرد.

امیر رضا نصیری بازدید : 9 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)



دانلود بازی بی نظیر Call of Duty Modern Warfare 3 با لینک مستقیم
 

بازی Call of Duty Modern Warfare 3 هشتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر 2011 توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است.
داستان بازی ادامه داستان زیبای جنگهای مدرن در نسخه های پیشین است که شما در نقش نیروی ویژه ارتش آمریکا در جهت خنثی کردن نقشه های شوم یک تیم شرور روسی که به دستور دولت روسیه ماموریت های خرابکارانه خود را انجام می دهند، تلاش می کنید .
داستان این بازی دقیقا از ادامه پایان نسخه Modern Warfare 2 رقم می خورد. Vladimir Makarov بازگشته و کاپیتان John "Soap" MacTavish  و  کاپیتان John Price
بازی عالی و بسیار روان  در حالت مالتی پلیر یا چند نفره از ویژگی های خاص این بازی است.
روی هم رفته Call of Duty 8 Modern Warfare 3 را می توان به جرات زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2011 نامید !

ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
- مراحل و داستان بسیار زیبا و جدید و جذاب بازی
- گرافیک فوق العاده گیرا و طبیعی بازی
- بازی بسیار پرهیجان چند نفره Multiplayer
  

اطلاعاتی در مورد بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
  شرکت سازنده : کمپانی Infinity Ward
  شرکت منتشر کننده : Activision
  تاریخ انتشار : 9 نوامبر 2011
  ژانر بازیاکشن اول شخص 
  درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 17 سال و بالاتر

امیر رضا نصیری بازدید : 28 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی اکشن Splinter Cell

TOM CLANCY's Splinter Cell - Chaos Theory


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cell با عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisher به عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازی قرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

امیر رضا نصیری بازدید : 16 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

DiRT Showdown عنوان جدید بازی در سبک ماشین های مسابقه ای محصول کمپانی معروف Codemasters است که در سال 2012 منتشر شده است. در سال‌های اخیر سری بازی‌ های Racing کمپانی Codemasters جای خود را در دل دوستداران این سبک باز کرده است. بازی‌هایی همانند GRiD، F1 2010 و در نهایت سری DiRT که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته و به یک سری بسیار محبوب، با کیفیت و قدرتمند تبدیل شده است. جهش بلند Codemasters را در سال ۲۰۰۷ شاهد بودیم. Dirt هم اکنون از بازی های محبوب و پرطرفدار سبک رالی با طعم اکشن و ورزشی است که مسابقات آنلاین آن بسیار چشمگیر و قابل توجه است. جمعیت زیاد در بازی، سرعت، درگیری های پیاپی و ترفند های خاص رانندگی رالی این بازی را دیوانه وار تر میکند. گرافیک بازی کاملا هوشمندانه است و بازی خود را با میزان قدرت سخت افزار سیستم وقف میدهد. بازی دارای هوش مصنوعی بوده که به نوعه خودش در سبک رالی کاملا منحصر به فرد است. Ken Block راننده رالی نقش پررنگی را ایفا میکند. اگر به دنبال یک بازی رالی فوق العاده هستید گروه دانلود رایگان DiRT Showdown را به شما معرفی میکند. هم اکنون میتوانید نسخه کم حجم بازی مسابقات ماشین درت پک و کرک شده توسط KaOs را از اف دی ال دانلود کنید.

مرحله نهایی بازی مسابقات ماشین درت - DiRT Showdown 2012 PC Game

امیر رضا نصیری بازدید : 293 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

علاقمندان به بازی های استراتژیک و ماجراجویی بازی ظهور اهرام را که دانلود رایگان به اشتراک گذاشته است را از دست ندهید. فرعون بزرگ و دوستانش تصمیم دارند تا در یک اقدام ماجراجویانه و حماسی شما را در یک سفر در طول رود بزرگ نیل قرار دهند. این تصمیم از وقتی شکل گرفت که کشیشی به نام هاپو پاپیروس باستانی و قدیمی را کشف کرد که در آن نوشته بود که قرن هجدهم آخرین قرن برای سرزمین مصر خواهد بود. این کشیش همچنین دریافته بود که برای نجات جان پادشاه باید هشت معبد باشکوه ساخته شود. این معابد باید به گونه ای با سرعت ساخته شوند که قبل از اینکه چرخه چهار قمر به پایان برسد ساخت این معابد نیز به اتمام رسیده باشد. در این بازی ساخت اهرام مصر شما باید کارهایی مثل استخدام کارگران، مدیریت منابع، ساختن ساختمان و جمع آوری سنگ، دفع حملات تمساح و ... را انجام دهید!

بازی ساخت اهرام مصر - The TimeBuilders Pyramid Rising 2 v0.0.1.5519 PC Game

امیر رضا نصیری بازدید : 19 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از بازی های قدیمی در سبک استراتژیک میباشد که حالت HD آن توسط FireFly Studios در سوم نوامبر 2012 ریلیز شد. این بازی ابتدا در سال 1993 ساخته شده که در همین سال های متوالی نسخه های متوالی از جنگ های صلیبی به بیرون ارائه شد و توانسته طرفداران بسیاری را بخود جلب کند. جنگ های صلیبی سفری به سرزمین های دوردست عربستان می باشد.
گرافیک بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی و سبک گیم پلی خاص این بازی که میتوانست جرقه ای برای شرکت های دیگر برای تولید بازی های استراتژیک باشد. در Stronghold Crusader شما باید قلعه ها، دژ های محکم و سنگر های سرسخت خود را بسازید و تا میتوانید از نیروهای انسانی بهره ببرید و لوازم اولیه جنگ را بدست آورید، سربازی ها فدایی، رزمجو و ... بسازید و به دشمن حمله کنید و یا از قلعه خود دفاع کنید.
نیروهای شما دارای سبک و آرایش خاصی برای مبارزه هستند. پیروزی در این بازی کامپیوتری بستگی به هوش و نوع عملکرد شما در روند بازی دارد. سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از بازی جنگ های صلیبی که Stronghold Crusader HD نام دارد را برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی بصورت HD بوده و گرافیک بازی در مقایسه به نسخه های دیگر بالاتر است، تمامی سنگر ها، میدان های جنگ، ابزارهای جنگی بصورت HD می باشند و میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.

بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی - Stronghold Crusader HD PC Game

امیر رضا نصیری بازدید : 13 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (1)

Cycling 2013 copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cycling 2013 بازی ورزشی دوچرخه سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی دوچرخه سواری کنید. در این بازی، امکان دوچرخه سواری در جاده ها، کوه ها، مناطق شهری و … وجود دارد. در حال حاضر یکی از بهترین بازی های ورزشی در اختیار شما خواهد بود. همچنین، شما می توانید در داخل پیست با رقیبان خود مسابقه دهید. حالت های به کار رفته در این بازی، ۳ حالت می باشد که به صورت تک نفره، بازی با رایانه و مسابقه با رقیبان است.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی اندروید

    بازی جاوا

    بازی سیمبین

    نرم افزار pc

    نرم افزار اندروید

    نرم افزار جاوا

    نرم افزار سیمبین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 4,312
  • کدهای اختصاصی

    پیچک



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    دریافت کد آمارگیر سایت