loading...
دانلود بهترین ها
امیر رضا نصیری بازدید : 19 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 Modern-Combat-4--Zero-Hour-Meltdown-Update

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

بازی شماره یک سبک اکشن بار دیگر به اسمارت فون ها و تبلت های اندروید بازگشته است و این بار با تغییراتی شگرف و البته زیباتر از گذشته . Modern Combat نامی آشناست برای تمامی آنهایی که به بازی های اکشن علاقه مند بوده و البته آخرین نسخه آن با نام Zero Hour که توانسته است نظر همه را به خود جلب کند . اکنون چهارمین نسخه از این بازی که پیشتر ارایه شده بود با قرار گرفتن به روز رسانی هایی در هسته بازی و البته اضافه شدن نقشه هایی جدید ارایه گردیده است . داستان بازی از این قرار است که یک گروه تروریست قصد نابود سازی جهان را با بهره گیری از سلاح های اتمی خود داشته و شما به عنوان یکی از فرماندهان ضد تروریستی می بایست به جنگ با آنها رفته و نابودشان سازید .

گرافیک فوق العاده جذاب این بازی در کنار گیم پلی و داستان یکپارچه و قدرتمندش قطعا خواهد توانست ساعت ها شما را به خود سرگرم سازد . خود را برای حضور در جنگ هایی از بارسلونا گرفته تا قطب جنوب آماده سازید . این بازی نخستین بازی ساخت گیم لافت است که از موتور قدرتمند Havok برای هر چه شگفت انگیز تر کردن افکت های بصری استفاده می کند و بی شک گرافیکش حس انجام بازی توسط کنسول های قدرتمند را در دستگاه اندرویدی شما به وجود خواهد آورد .

نسخه پیش رو به صورت آفلاین و بدون نیاز به روت عرضه گردیده است که می توانید هم اکنون آن را از اندرویدها دانلود نمایید . توجه داشته باشید فایل OBB اصلی دیتا دچار تغییرات زیادی شده است که می بایست برای این نسخه دوباره آن را دانلود نمایید .

امیر رضا نصیری بازدید : 16 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود XoftSpySE Anti-Spyware v7.1 نرم افزار قدرتمند ضد جاسوسی
XoftSpySE Anti-Spyware یک نرم افزار امنیتی و ضد جاسوسی قدرتمند در زمینه محافظت از کامپیوترها می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا امنیت سیستم شما را بصورت حرفه ای افزایش دهد و تمامی ابزارهای مخربی که ممکن است سیستم شما را آلوده از بین ببرد. در وقاع این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است که می تواند دیتابیس خود را به آسانی بروز رسانی کند و به محض ورود کدهای مخرب و تنها با آپدیت برنامه بتوانید از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنید. این نرم افزار قادر است تا انواع بد افزارها , تروجان , کیلاگرها , ابزارهای جاسوسی , پنجره های تبلیغاتی مزاحم , کدهای مخرب که در مرورگرها بارگذاری می شوند و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید مدیریت دقیق بر روی StartUp و تمامی پروسه های در حال اجرای ویندوز داشته باشید و تمامی قسمت های سیستم مانند رجیستری , فایلها و فولدرها را مورد اسکن قرار دهد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر رضا نصیری بازدید : 13 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)


دانلود کتاب الكترونیك موبایل ایبوک سامان نسخه تیر ماه ۹۲

| دانلود کتاب الكترونیك موبایل ایبوک سامان نسخه تیر ماه ۹۲ |

| نسخه جاوا، آیفون و آندروید |

در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه تیر ماه ۹۲ کتاب ایبوک سامان را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. در هر ماه نسخه ی جدیدی از این کتاب منتشر می شود که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و مشاهده سرفصل به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

امیر رضا نصیری بازدید : 12 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Wheelers Dental Anatomy Physiology and Occlusion 9th Edition کتاب آناتومی دندان

نام کتاب: آناتومی دندان ویلر، فیزیولوژی و اکلوژن، ویرایش نهم - Wheeler's Dental Anatomy, Physiology and Occlusion, 9th Edition
نویسنده: Nelson - Ash
تعداد صفحات: 368
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی

توضیحات:
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا کتاب Wheeler's Dental Anatomy, Physiology and Occlusion, 9th Edition را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این کتاب برای رشته های دندانپزشکی و پروتز دندان بسیار مفید است. همچنین کتاب ویلر در حال حاضر در بازار کتاب ایران به سختی پیدا می شود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر رضا نصیری بازدید : 7 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
 دانلود Skype v5.10.0.114 Final نرم افزار چت و تماس صوتی و تصویری رایگان
| آخرین تغییرات تا 10/مرداد/1391|

اسکایپ (Skype) نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت (Voice Over Internet Protocol) با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند.اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که بیش از 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این برنامه همانند تلفن عمل می کند و هر دو طرف می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشند. اسکایپ کیفیت خارق العاده ای در انتقال صدا دارد به طوری که اکثر کارشناسان کیفیت انتقال صدای این نرم افزار را از تلفن بیشتر می دانند.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی و... اشاره کرد.تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است.برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب می بایستی از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری بسازید.
برای دانلود نرم افزار از میهن دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیر رضا نصیری بازدید : 10 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس
| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین مرورگر جهان |

در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن به چشم می خورد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امیر رضا نصیری بازدید : 115 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی Street Fighter X Tekken تیکن مبارز خیابانی

SKIDROW CRACK ♦ Using The Amazing Street Fighter IV Engine

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های RapidShare|


|
قسمت های خراب پارت ها به صورت جدا برای دانلود قرار گرفته اند|


نام بازی: Street Fighter X Tekken
پلتفورم : pc
ژانر: Fighting
تاریخ انتشار جهانی : 04.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 04.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 04.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: EN
فرمت ایمیج: ISO
ناشر:   Capcom
مد بازی : Single Player - Multi Player
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
سری بازی های Tekken و Street Fighter از جمله عناوین پرطرفدار سبک مبارزه ای هستند که میلیون ها بازیکن در سرتاسر دنیا، نسخه های مختلف آن ها را تجربه کرده اند. حال با در نظر گرفتن این موضوع، Street Fighter X Tekken یک بازی مبارزه ای بسیار عالی به حساب می آید که می تواند طرفداران این دو عنوان را به سمت خودش جذب کند. داستان بازی از این قرار است که مکعبی مرموز به نام پاندورا (Pandora) روی زمین فرود می آید. این مکعب که به یکباره در دنیا ظاهر شده، قدرت های خاصی دارد که کسی از آن ها با خبر نیست.

امیر رضا نصیری بازدید : 43 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)


دانلود بازی ZDSimulator شبیه ساز قطار
| بازی شبیه ساز قطار 2013 - کرک SKIDROW |

| دانلود از سرور های قدرتمند Artist WEB |

آیا تا به حال آرزوی کنترل یک قطار واقعی را داشته اید.؟ آیا شما مسافرت به مکان ها زیبا و نگاه کردن مناظر از کابین قطار را دوست دارید ؟ در این صورت ZDSimulator بهترین گزینه برای انجام اینکار خواهد بود. شما به عنوان راننده قطار های مختلفی مانند قطار های سنگین و سریع السیر را خواهید راند.  ریل های بین روسیه و اوکراین را دقیقا به شکل واقعی مشاهده کنید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بازی اندروید

    بازی جاوا

    بازی سیمبین

    نرم افزار pc

    نرم افزار اندروید

    نرم افزار جاوا

    نرم افزار سیمبین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 4,395
  • کدهای اختصاصی

    پیچک



    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب

    
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس

    دریافت کد آمارگیر سایت